Apr 9, 2013

me and bazaar: my kinda displays

Saya suka bazaar. Saya jauh lebih suka memperlihatkan
karya seni dan kerajinan saya di acara-acara seperti ini
dimana saya bisa mengobrol dan bercerita langsung
kepada banyak orang, bertemu dengan sesama pembuat
lainnya serta berbagai bentuk interaksi hangat lainnya
dibandingkan pameran misalnya. Ini beberapa display
saya dari beberapa tahun lalu waktu mulai rajin ikut
bazaar dan berbagai jenis pasar sampai sekarang.

I love bazaars, fairs and markets. I don't mind sitting
for hours in a table with two seats making collages
while waiting for people to come by and ask me 
questions on my art and craft. As a matter of fact,
I prefer this kind of moment compares to exhibition
in galleries for example. I like this whole talking,
telling stories and meeting other makers and finger
power enthusiasts out there and I think bazaar and
fairs is the best place. What do you think?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...