May 12, 2011

Making aprons apparently pretty fun

Saya sebenarnya sudah lama suka membuat celemek
khususnya untuk keperluan toko kue ibu saya. Namun
akhir-akhir ini saya mulai mendapat pesanan membuat
celemek dari teman-teman selain memang mulai asik
membuat celemek dari kain-kain bekas dan vintage
seperti celemek ini yang saya buat dari katun jepang
dengan saputangan bordir vintage sebagai kantungnya.
Oh saya tidak memasak ya dan saya juga hanya
mendesain serta membeli kain untuk celemek ini lalu
membawanya ke tukang jahit.

Making aprons apart of making pillow cases 
apparently is something that I love to do lately.
I used to make them for my mom's cake shop but
lately since I found this perfect fabric and combine
them with embroidered vintage hankies for the pockets
and it turned out so well! ( I don't cook and I don't
sew these, I only do the fabric shopping and designing)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...